Váll Flexibilitás Terápia

Váll Flexibilitását Növelő Terápiák

A váll az emberi szervezet legnagyobb mozgásterjedelmű ízülete, amely paradox módon a fájdalomra, sérülésre vagy az ízületet érintő túlterhelésre fájdalmas mozgásbeszűküléssel reagál. A váll mozgástartományának visszaállítása alapvető és nélkülözhetetlen a váll körüli izmok normál működéséhez. A sikeres kezelés olyan módszerekkel alkalmazásával érhető el, amelyek egyben csökkentik a váll fájdalmát is. A DAVID Vállklinikán a manuális terápiák mellett egyénre és az ízület kórképére szabottan kiválasztjuk és megtanítjuk azokat a flexibilitást növelő gyakorlatokat, amelyeket otthon is végezhetnek a betegek, így lerövidíthető a gyógyulás felé vezető út.

A Váll Flexibilitását Növelő Gyakorlatok

A manuális terápia célzott kivitelezése csökkenti a fájdalmat és megalapozza a flexibilitást növelő gyakorlatok sikerét, igy alkalmazunk manuális mobilizációt, lágyrész technikát, manuális stretchinget, triggerpont technikát és fascia kezelést.

Otthon végezhető flexibilitást növelő mozgásgyakorlatok:

• Liotard nyújtó gyakorlatok
  • “Sleeper stretch” gyakorlat
  • Inga gyakorlat
  • “Faltörlés” gyakorlat
  • Falon labdagörgetés gyakorlat
  • L átforgatással gyakorlat

A Váll Flexibilitását Növelő Gyakorlatok Részletei

Fájdalmas váll flexibilitásának növelésére első lépésben manuál terápiát javasolunk. A DAVID Vállklinikán a manuálterápia kezeléseket minden esetben szakképzett gyógytornász-fizioterapeuta, manuálterapeuta végzi.

A manuálterápia kezelés alkalmanként 12 000 forintba kerül. SZÉP kártyát és egészségkártyát is elfogadunk kezeléseink igénybevételéhez.

A váll flexibilitását növelő mozgás gyakorlatokat gyógytorna keretein belül végezzük. A gyógytornát minden esetben DAVID terapeuta képzésen végzett, szakképzett gyógytornász-fizioterapeuta végzi. A kezelések 60 percesek, alkalmanként 13 000 forintba kerülnek. A 60 perces funkcionális gyógytorna kezelések bérlettel is igénybe vehetőek: 5 alkalmas bérlet vásárlása esetén 12 500 forint, 10 alkalmas bérlettel 12 000 forint egy kezelés ára. Kezeléseink egészségkártyával és SZÉP kártyával is igénybe vehető.

A gyógytorna megkezdése előtt vendégeinknek szükséges elvégeznie a DAVID Vállklinika személyi állapotfelmérését, amely pontosan megmutatja a váll, a vállöv és gerinc jelenlegi állapotát.

Bővebb információk: