Egyéb Terápiás Szolgáltatások

A hagyományos terápiák és a géppel végzett személyre szabott terápiás kezelés mellett a DAVID Vállklinika egyéb, kiegészítő terápiás kezeléseket is kínál vendégeinek. Ezek között megtalálhatóak gyógy-, sport és frissítő masszázsok, a perifériás idegmobilizáció vagy más néven neurodinamika. Egyéb terápiás szolgáltatásaink közös jellemzője, hogy segítenek megszüntetni vagy csökkenteni a mozgásszervi problémák (pl.: befagyott váll, nyaki porckorong sérv, M. Scheuermann utáni állapotok) okozta fájdalmakat. Terápiás szolgáltatásaink kiegészítő vagy önálló kezelésként is igénybe vehetőek.

Terápiás Kezeléseink Fajtái

Perifériás Idegmobilizáció (Neurodinamika)

A perifériás idegmobilizáció vagy más néven neurodinamika egy olyan terápiás módszer, amely speciális fogások alkalmazásával felszabadítja a becsípődött, nyomás alá helyezett vagy letapadt végtagi idegeket, és ezzel hatékonyan csillapítja a fájdalmat. A kezelést megelőzően vendégeinknek személyi állapotfelmérésen kell részt venni. Az állapotfelmérés pontos információkat szolgáltat a gerinc és a mozgásszervek állapotáról. Az eredmények alapján meg tudjuk határozni a leghatásosabb és biztonságosan alkalmazható terápiás módszereket.

Masszázs

A DAVID Vállklinikán pácienseink terápiás gyógymasszázs szolgáltatást is igénybe vehetnek. A különböző technikákkal végzett masszázs kezeléseket szakembereink az alábbi célból javasolják:

• Vállfájdalmak csökkentésére
  • Hát, nyaki, derék fájdalmak csökkentésére,
  • Mozgásszervi problémák csökkentésére,
  • Fájdalmas izomcsomók megszüntetésére,
  • Egyoldalú izomterhelés javítására,
  • Az izomzat rugalmasságának növelésére,
  • Baleseti rehabilitáció részeként,
  • Csonttörések utókezelésére,
  • Sportteljesítmény fokozására,
  • Izomláz enyhítésére,
  • Tartáshiba korrigálására és
  • Stressz oldására

A masszázsterápia előkészíti az izomzatot a funkcionális gyógytorna és a DAVID terápiás erőtréning programokhoz is. A gyógymasszázson kívül svéd-, frissítő- és sportmasszázs is igénybe vehető.

Bővebb információk: